نبأ

تعمیر گوشی های خیس ممکن است

جمعه, ۱۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۱۴ ب.ظ
تعمیر گوشی های خیس ممکن است

   برای همه ما بارها و بارها پیش آمده که گوشی همراهمان بوسیله آب و یا مایعات دیگر  خیس شده و از کار افتاده ، ما نیز به ناچار از تعمیر آنها صرف نظر کردیم و آنها را دور انداختیم ؛ ولی اگر میدانستید که می توانید با انجام چند کار ساده گوشی خود را نجات دهید هرگز از تعمیر آن پشیمان نمی شدید.



اولین و مهم ترین اقدامی که شما باید برای موبایل خیستان انجام دهید آن است که آن را خاموش کنید و از روشن کردن موبایل جدا پرهیز کنید زیرا با روشن کردن گوشی به قسمت های ضروری آن آسیب می رسانید.



دومین اقدام آن است که به هیچ وجه موبایل خود را تکان ندهید زیرا با تکان دادن آن ، آب به قسمت هایی که هنوز خشک هستند نفوذ می کند.



سومین مرحله خشک کردن قسمت خارجی گوشی با دستمالی خشک است ، این کار مانع از نفوذ آب بیشتری به داخل گوشی می شود.



مرحله بعد خارج کردن قسمت های داخلی گوشی (باتری و سیم کارت ) و خشک کردن آنها با دستمال می باشد.



درضمن برای خشک کردن موبایل هیچ گاه از سشوار استفاده نکنید و آن را درون
مایکروویو قرار ندهید.برای خشک کردن آن میتوانید از ساده ترین راه یعنی قرار دادن گوشی درون برنج خشک استفاده کنید، این کار باعث جذب آب میشود. بعد از 6 ساعت آن را از درون برنج خارج کنید و تمام قطعاتش را جای خود قرار دهید.



تمامی این اقدامات مربوط به گوشی هایی است که زیاد خیس نشده باشند. پس از انجام تمام مراحل گوشی خود را روشن کنید و هر از گاهی قطعات آن را بررسی کنید تا هیچ مشکلی بوجود نیاید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی